Samstag, 5. Januar 2013

Let It Snow! Challenge #2 - Inspired by a Holiday Song

Hallo ihr Lieben,

heute melde ich mich aus meinem lang ersehnten Urlaub zurück. Ich habe ich Feiertage bei meiner Familie verbracht und war fast nie online.
Jetzt bin ich aber wieder da und hoffe ihr habt die Feiertage auch alle gut überstanden.
Da ich in den letzten Wochen auch nicht zum bloggen gekommen bin habe ich nun auch einiges nachzuholen.
Anfangen möchte ich mit der der 2. Mani der Let Is Snow! Challenge. Hierzu inspiriert hat mich der Song "Rudolph the red nosed reindeer". Ich hoffe es gefällt euch! ;-)

Hello everyone,

today I am back from my long-awaited holiday. I spent holidays with my family and was almost never online.
But now I'm back and hope you all survived the holidays well.
Because I have not blogged in the last few weeks I have much to catch up.
I want to start with the 2nd Mani of the Let Is Snow! Challenge. It´s inspired by the song "Rudolph the red nosed reindeer". I hope you enjoy it! ;-)








Kommentare:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...